5.0
gebaseerd op 806 reviews

Zeer goed geholpen en een perfecte service!! Een dikke 10!

Lars - bijna 6 jaar geleden

Heel mooi model geknipt. Meegedacht en geadviseerd.

Peter - bijna 6 jaar geleden

Het was gewoon even genieten. Ik ben echt dik tevreden. Het was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste.

Thijs - bijna 6 jaar geleden

Een leuke enthousiaste jongeman met passie voor het vak. Voor het echte barbershop gevoel ben je hier op de juiste plek!

Daan - bijna 6 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, gezellig gesprek, en het belangrijkste: goed geknipt en de tijd hiervoor genomen, prima en ik kom zeker terug

Peter - bijna 6 jaar geleden

Goed advies. Zeer klant vriendelijk enduidelijke uitleg.

Ricardo - bijna 6 jaar geleden

Fantastische kapper, geeft goed en leuk advies. Kreeg vanmiddag grote complimenten over mijn geknipte kapsel. Eindelijk een zeer goede kapper in Nieuwegein, die naar zijn klanten luistert.
TOP KAPPER.

Tom - bijna 6 jaar geleden

Top en zeer netjes. Zeker mijn vaste plaats geworden.

Kevin - bijna 6 jaar geleden

Super karakteristieke, rustgevende barbershop! Helemaal Zen!! En mijn haar zit perfect! Bedankt!

Ryan - bijna 6 jaar geleden

Super relaxed, top resultaat. Mooie zaak. Ga zeker terugkomen.

Jeroen - bijna 6 jaar geleden