5.0
gebaseerd op 806 reviews

Zoals altijd Top!

Mitchel - ongeveer 2 maanden geleden

Heel prettig, wel aan de dure kant, maar dan krijg je ook wat.

Willem - ongeveer 2 maanden geleden

Goed geschoren! Luistert goed naar wat je wilt. Relaxte gasten. Kom ik zeker terug. 👌🏼

Lionel - 2 maanden geleden

Toen ik binnen kwam weed ik warm onthaald en voelde het gelijk goed. Een goeie bak koffie en ik kon gelijk de stoel in. Beetje kletsen met de barber en mijn kapsel zat weer picco bello!

Gezellige en goeie barber!

Damiën - 3 maanden geleden

Super goed geholpen!
Maken echt tijd voor je kapsel en haar!

Lars - 3 maanden geleden

Great place to get a cut and speak, Jeff does great job.

ganesh - 3 maanden geleden

The service was great and the hair cute was amezing 10/10

Chams - 3 maanden geleden

Top geholpen! Kom zeker terug

Jeffrey - 3 maanden geleden

Fijne ervaring.
Word goed gevraagd wat je wilt.
Mooie zaak.

Danny - 3 maanden geleden

Leuke kapper, weten wat ze doen. Luchtige dialoog!

Brendan - 4 maanden geleden