Zoals altijd Top!
Mitchel
-
ongeveer 2 maanden geleden
Heel prettig, wel aan de dure kant, maar dan krijg je ook wat.
Willem
-
ongeveer 2 maanden geleden
Goed geschoren! Luistert goed naar wat je wilt. Relaxte gasten. Kom ik zeker terug. 👌🏼
Lionel
-
2 maanden geleden
Toen ik binnen kwam weed ik warm onthaald en voelde het gelijk goed. Een goeie bak koffie en ik kon gelijk de stoel in. Beetje kletsen met de barber en mijn kapsel zat weer picco bello!
Gezellige en goeie barber!
Damiën
-
3 maanden geleden
Super goed geholpen!
Maken echt tijd voor je kapsel en haar!
Lars
-
3 maanden geleden
Great place to get a cut and speak, Jeff does great job.
ganesh
-
3 maanden geleden
The service was great and the hair cute was amezing 10/10
Chams
-
3 maanden geleden
Top geholpen! Kom zeker terug
Jeffrey
-
3 maanden geleden
Fijne ervaring.
Word goed gevraagd wat je wilt.
Mooie zaak.
Danny
-
3 maanden geleden
Leuke kapper, weten wat ze doen. Luchtige dialoog!
Brendan
-
4 maanden geleden